بازدید جناب آقای دکتر سورنا ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به اتفاق هیات همراه از پارک استان سمنان

نخستین سفر مسئولان کشوری به استان سمنان در سال ۱۴۰۰ به حوزه علم و فناوری اختصاص یافت تا هفت طرح پژوهشی و نوآورانه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در این استان به بهره برداری برسد.

افتتاح هفت طرح، بازدید از ۶ طرح و نمایشگاه، و حضور در نشست شورای اداری استان سمنان برنامه سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به سه شهرستان استان سمنان بود. استانی که حدود ۶۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و بیش از ۷۰ هزار دانشجو دارد.

دکتر ستاری صبح سه شنبه ابتدا در پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود حضور یافت تا یک ساختمان کارگاهی، یک مرکز رشد و ۲مرکز نوآوری را افتتاح کند.  وی در این شهرستان ضمن بازدید از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری واقع در پارک علم و فناری، از خط تولید ۲ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی نیز دیدن کرد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر خود به دانشگاه دامغان رفت و علاوه بر بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه، یک آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی را هم افتتاح کرد.

دکتر ستاری سپس در شهرستان سمنان حضور یافت تا ضمن بهره برداری از یک مرکز نوآوری در دانشگاه سمنان و مرکز رشد پارک علم و فناوری، در نشست شورای اداری استان در استانداری نیز حاضر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *